06 March 2013

‎[INFO] 130306 JYJ’s Jaejoong to Hold First Global Fanmeeting On-line through LINE, [PICS, VIDEOS, TWITTER AND TRANS] 130305 Jaejoong represents JYJ at donation events for UNICEF, [NEWS + VIDEO] 130304 JYJ Ad Bus in Shibuya, ‘Automatic Shutter Click’ and [Trans] Kim Jaejoong featured in Turkish Music Magazine Blue Jean’s March Issue




‎[INFO] 130306 JYJ’s Jaejoong to Hold First Global

Fanmeeting On-line through LINE
[INFO] 
Make sure you have downloaded LINE and added JYJ’s official account*
by the Live Chat date on March 11th @ 8 p.m. to 9 p.m. KST

*Note: you may want to add both JYJ(EN) and JYJ’s regular korean account just to be safe
since the announcement above does not specify which ‘official account’



On March 11th, go to campaign.naver/line_JYJ_en and click on “GO TO LIVE CHAT BROADCAST” link in yellow above.
The info box currently says the Live Chat page will open after 4PM on March 11th

Credit: campaign.naver/line_JYJ_en
Shared By: JYJ3+|♫|Jaejoong club|♫|

nuriee (n˘v˘•)¬


‎[LINE] JYJ 김재중과 함께하는 LINE 스타채팅에 초대합니다!:http://campaign.naver.com/line_JYJ_kr
[LINE] JYJ hero invites for a chat LINE with a star!:http://campaign.naver.com/line_JYJ_kr (Translated by Bing)

JYJ LINE] JYJ 김재중과 함께하는 LINE 스타채팅에 초대합니다!http://bit.ly/Z9LQMB http://twitpic.com/c90i1o


||Jaejoong club||
‎[REMINDER] Sorry to disappoint you guys even if LINE chat with jaejoong will launch on March 11th but please read the whole contents,It's written there Chat participants will be selected from LINE users in KOREA ONLY .
nuriee (n˘v˘•)¬


[RANKING] 130304 Kim Jaejoong’s “MINE” MV Ranks #1 on Channel [V] Thailand Asian Chart (Week 9)

Source: Channel [V]: FacebookChart List Shared by: JYJ3 + JYJ Turkey


other Videos;

[MyDaily]20130305 김재중, 착한일 하는데 '혼자라서 아쉬워요

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VW1C8JWiSgY
credit:Meg Wu[Video] 050313 The Making of JYJ Tony Moly Luminous Pure Aura CC Cream CF 


토니모리 루미너스 순수광채 CF_메이킹필름.wmv

http://www.youtube.com/watch?hl=en&gl=ID&client=mv-google&v=eCSoLJ3anQo&feature=youtu.be&nomobile=1



[Trans] Kim Jaejoong featured in Turkish Music Magazine Blue Jean’s March Issue



English Translation:
Kim Jaejoong


It’s time for a solo!
JYJ’s Kim Jaejoong released a mini solo album.
One of the most loved K-pop group JYJ’s member Kim Jaejoong released a solo album this time. Album  was ranked as 2nd on Billboard world album list. Album has became the most selling album in many countires such as Korea, China and Taiwan. Title songMine attracts viewers with its interesting MV.  Art director of the MV said, “General view and sense ; dark and gothic. Famous designer Song Hyemyung helped with the special costumes and hats.”
Kim has turned into a vampire in the video and before the release of the video fans commented, “I can’t even sit  because of excitement!” “Teaser looks great. Will I be able to survive after the video release?”
Source: Blue Jean
[NEWS +VIDEO] 130304 JYJ Ad Bus in Shibuya, 'Automatic Shutter Click'
The popularity of JYJ has been demonstrated in Tokyo, Japan.
JYJ will have their 3-day concert in Tokyo Dome from Apr 2-4. This will be their first official event after finishing their their contract termination lawsuit with Avex who suspended their activities in September 2010. It was 4 years* since the JYJ Thanksgiving Live in Tokyo Dome last June 2010
A recent video was posted in online communities that showed a JYJ concert promotion vehicle cruising around Shibuya. It showed a photo of Kim Jaejoong, Park Yoochun, and Kim Junsu along with the concert dates and place while playing tracks from their In Heaven album.
Upon seeing the PR vehicle, people from the street automatically pulled out their cameras and took photos of the ad. Even after the vehicle has passed, people are still taking photos even if it’s slowly moving out of their sight. People from all ages and sex are staring at the ad, proving their popularity.
Netizens reacted, “JYJ Tokyo Dome PR vehicle showed their popularity.”, “Looking foward to JYJ’s Tokyo Dome concert.” among others.
*T/N: 4 years by Korean count
Source: Wow TV
Translated by: Ruby(@rubypurple_fan) of JYJ3
Shared by: JYJ3

Credit: adtruck48
Shared by: JYJ3
More Related video/fancam can be found here




[PIC/INFO] 06/03/13 Clothing Sponsorship untuk acara Fansign Jaejoong

Jaejoong diacara Fansign by @cong_kr


Source: Pearly Gates + @coordinuna Shared by: PrinceJJ + JYJ Fans Indonesia

~6002m4ntabb~





[PRESS PICS] 130305 JYJ’s Donation Ceremony for UNICEF – Kim Jaejoong

Source: As tagged

Shared by: JYJ3

Other pics, credit as tagged

Jaejoong represents JYJ at donation event for ‘UNICEF’
The JYJ boys have already said that they were going to make generous donations from their profits as the ambassadors of ‘KBEE 2012‘, but unfortunately not all three members could make it to the actual donation event.
Instead, the lone member Jaejoong brought along dolls on behalf of his members to the UNICEFdonation relay on the 5th and set it down on the table next to him at the interview podium.. He said, “We were happy to be together in a place of mutual communication for both Korea and Japan through KBEE last year. I want to have a chance to think about the people in need now. We want to send a small hand of comfort to all the children in need all over the world.
Check out the video from the event below.

credit; allkpop
JYJ Fans Indonesia[News Eksklusif] 06/03/2013 Pengemar JYJ Turki , akan mengirimkan dan memenuhi alam semesta dengan Foto Jaejoong, Yoochun, dan Junsu, diluncurkan Keruang angkasa pada 18 Maret mendatang
|Naver Berita || Enews24 Reporter Park Hyeung Nim | JYJ Fans Indonesia
Foto JYJ dan beberapa baris pesan yang terkandung di USB akan disebarkan ke alam semesta melalui peluncuran Roket yang akan di lakukan pada tanggal 18 Maret mendatang melalui Houston. (Pangkalan NASA di Texas)
Penggemar kelompok JYJ yang beranggotakan Kim Jun Su, Kim Jaejoong dan Park yoochun dari Turki ini akan mengirim foto idola mereka sampai ke luar angkasa.
Pengemar JYJ Turki mengirim foto JYJ dan Pesan terhadap kemanusiaan sebagai pesan yang dikirim ke ruang angkasa pada 18 Maret sebagai bagian dari acara lokal yang disponsori oleh Bank Besar di Turki dalam perencanaan proyek ruang pameran Luar angkasa. Pengemar JYJ di Turki, membuktikan gambar yang terkait dengan hal itu berupa sertifikat perjalanan ruang angkasa, termasuk video yang tersedia melalui YouTube, telah menarik perhatian publik.
Penggemar JYJ Turki menginformasikan kepada eNews "Banyak informasi publik yang tersedia untuk fans Lokal melalui internet mengenai peluncuran roket capsul ini, yang akan diluncurkan pada tanggal 18 Maret, Proyek ini berjalan karen Bank of Turkey.". Kata perwakilan penggemar Turki
Enews berkaitan hasil event mengkonfirmasi kepada Bank lokal Turki, bahwa pada tanggal 18 Maret, pesan tersebut benar-benar akan dikirim ke ruang angkasa, mengunakan roket kapsul yang dirancang khusus untuk menuju ruang angkasa dengan foto dan pesan, seperti USB, CD dan dimasukkan ke dalam satelit pemantau. Kapsul yang keluar ke ruang angkasa dan memiliki teknologi sebagai penyelenggara pesan dispersif dirancang untuk mentransfer gambar yang diambil di luar anglasa ke Bumi.
Proyek Rockets dan balon/Kapsul/Capsula memberikan perasaan mungkin sedikit berbeda dari Cinta fans, foto dan pesan yang berisi aspirasi berharga dari para penggemar JYJ untuk para anggota dikirim ke ruang dan fakta bahwa hasilnya memiliki cukup untuk memenuhi tujuan mereka (penggemar JYJ Turki) agar JYJ selalu diingat saat melihat langit.
Dewan Korea di Turki mengungkapkan kepada eNews "Bahwa tentang kebenaran/fakta adanya peristiwa Pengemar JYJ Turki di Turki mengirimkan foto-foto JYJ dan pesan para fans yang akan diluncurkan ke ruang angkasa," kata seorang pejabat
Perwakilan dari Turki ini kemudian menambahkan " penyanyi grup Korea JYJ memiliki penggemar yang sangat banyak, karenanya anggota JYJ diundang untuk menghadiri makan malam kenegaraan di Istana Kepresidenan di Turki, Kim Jaejoong telah sukses , ia memiliki kontribusi signifikan sebagai penyebar Hallyu dalam meningkatkan pertukaran budaya Korea dan Turki , "
Pada tahun 2010 , internasional fan klub dari Super Junior, HOT Jang Woo Hyuk dan aktor Jang moon menerima hadiah tanah dari para penggemar mereka. Tapi fans Idola yang membawa foto dan pesan dengan mengirimnya ke ruang angkasa untuk direkam baru terjadi kali ini.
Sementara itu, JYJ aktif dengan kegiatan berskala nasional seperti menghadiri upacara pelantikan presiden ke -18 baru-baru ini dan melakukan kegiatan Mulia dalam beramal dengan menyerahkan gajinya sebagai,Duta Besar.
JYJ baru saja menyelesaikan sengketa denga mantan agensi mereka SM Entertainment untuk mengakhiri sebuah kontrak eksklusif dengan masa pertarungan sengketa yang Panjang. Tiga November lalu untuk pertama kalinya dalam hampir empat tahun kedua belah pihak mencapai konsensus dan JYJ Juga memenangkan kasus dijepang bulan lalu, melawan perusahaan manajemen Jepang mereka Manajemen Avex dan Kemenangan JYJ berhasil melonggarkan pembatasan JYJ di Jepang sehingga JYJ dapat Kembali ke panggung Tokyo Dome di awal April mendatang, diperkirakan akan meningkat antisipasi mengingat Kesuksesan Solo karir anggota JYJ.

Link original News Korean :
http://news.naver.com/main/read.nhn?mode=LSD&mid=sec&oid=404&aid=0000025475&sid1=001
Source :
박현민 기자 gato@enews24.net
Trans : Jang Ryu Jin&Park In Ae & ThewindstarinThe Sky of JYJFI
Shared : JYJ Fans Indonesia

~6002m4ntabb~


No comments:

Post a Comment